כל עסק צריך בנקאי אחד שיאמין בו

עפר גדנקן No Comments on כל עסק צריך בנקאי אחד שיאמין בו

מנהלים בכירים בבנק מרכנתיל השתתפו בפאנל שארגן BIZCO לבעלי עסקים והציגו את נקודת מבטם המקצועית על איך עסק יכול להצליח בעזרת הבנק.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הנהלת ארגון BIZCO קיימה פאנל עם מנהלים בכירים בבנק מרכנתיל בריגס בקיסריה בנושא: "כסף, עסקים והאנשים שמחברים ביניהם". מטרת הפאנל הייתה להנגיש את הכלים שלבנק יש להציע לעסקים ולהכיר את האנשים שמאחורי תפקידם בבנק.

נציגי מרכנתיל בפאנל היו: מר שאול בביש – ע. מנכ"ל ומנהל אזור ת"א והמרכז, גב' יעל קלמנוביץ' – מנהלת אזור ירושלים והדרום, גב' ורד אביטן – מנהלת אזור חיפה והשרון, מר שי בוחבוט – מנהל שיווק פלח כללי וחרדי, מר גדי שובל – מנהל מחלקת קרנות לעסקים. כל אחד מהם נתן את נקודת מבטו המקצועית על איך הבנק יכול לסייע לבעלי עסקים להצליח. נוצר שיח פורה ובגובה העיניים, אשר העניק תחושה של כנות ופתיחות לב.

"כדי שעסק יוכל לצמוח" ציינה ורד אביטן: "כל עסק צריך בנקאי אחד שיאמין בו".  ה"אני מאמין" של יעל קלמנוביץ' להצלחת עסק טמון בפתרונות שהבנק מציע לבעלי העסקים. "השירותים המוצעים לבעלי העסקים שונים האחד ממשנהו. בדיוק כפי שחייט תופר חליפה לפי מידות הלקוח שלו, כך אני לומדת את צרכי העסק לפרטיו. השירותים והמוצרים שכל עסק מקבל תואמים לתכנית העסקית שלו ומטרתם לסייע לו להצליח".

שאול בביש ציין את יתרונה של מנהלת אזור בבנק מרכנתיל ואמר כי הוא נעוץ בשילוב בין מוצר מעולה לשירות זמין ואישי.  "מנהלת אזור תל אביב והמרכז של בנק מרכנתיל מנוסה בתחרות מול בנקים אחרים באזור העסקי המתקדם והצפוף ביותר במדינה. הודות לכך, מנהלת האזור יודעת להציע את המוצרים המתקדמים והמותאמים ביותר לכל לקוח ובכל ענפי המשק.  החל מעסקים שבונים את עתידם ודרך עסקים שמתמודדים עם יצור, נדל"ן, יבוא-יצוא, שירותים וכו' ועד עסקים שנמצאים בצמתי החלטה חשובים כמו מיזוגים, חלוקה, מעבר בן-דורי או התרחבות וצמיחה.  זמינות ללקוח היא ערך עליון בבנק ובאה לידי ביטוי החל מרמת מנהל האזור, דרך מנהלי הסניפים, מנהלי המחלקות והבנקאים. זמינות באימייל, בנייד, באפליקציה, לפגישות אצל הלקוח בעסק או במנהלת האזור או באחד מסניפנו  הפרושים באזור המרכז.  השילוב הזה הוא שעושה את מנהלת אזור ת"א והמרכז לגוף בנקאי אטרקטיבי לבעלי עסקים".

גדי שובל הדגיש כי העובדה שהבנק זכה במקום הראשון במדד הידידותיות לשנת 2022, משקפת את המוטו של הבנק שעסקים עושים עם אנשים. הוסיף שובל לומר: "הקשבה היא הסוד. חשוב להקשיב ללקוח ולראות איך נכון לסייע לעסק. כאשר אני מתקשר ללקוח לאחר שנים, שסיים לשלם את ההלוואה שאישרתי לו, עד לכך שהיא סייעה לו להתפתח לעסק מצליח, אני מבין שאני עושה משהו נכון".

לאחרונה זכה בנק מרכנתיל במקום הראשון במדד הידידות לעסקים שמתפרסם זו שנה שישית ברציפות ע"י משרד הכלכלה. שי בוחבוט אמר: "ההצטיינות של בנק מרכנתיל במדד הידידות של משרד הכלכלה שנה אחרי שנה היא ביטוי להצלחת בנק מרכנתיל לדבר עם עסקים בגובה העיניים להקשיב לצרכים שלהם ולתת בזמן תגובה מהירה ומענה מותאם".

ליאת זילברמן יו"ר ארגון BIZCO אמרה כי מנסיונה: "בנק יכול להרים עסק ובאותה נשימה להפיל עסק, הכול תלוי בבנקאי שמולך. בשיח אתכם, ניתן להרגיש שהאינטרס המוביל את בנק מרכנתיל הוא לעזור לעסק לצמוח".

מרי קסלר לופו מנכ"לית ארגון BIZCO  אמרה: "ניכר מהשיח עמכם שהבנק הוא חבר ויש רצון לשנות תפיסה במערכת יחסים שנוצרה בין הבנק לבעלי העסקים, כי רוב המשק עדיין לא בתפיסה הזו".



0 תגובות